Co je to sexistická reklama? Katalog kritérií

Publikace Co je to sexistická reklama? Katalog kritérií se zaměřuje na rozpoznání reklam, které jsou sexistické. Právně bývá sexismus definován jako diskriminace na základě pohlaví. Publikace je překladem dokumentu, který využívá Magistrát města Vídeň, za účelem posuzování sexističnosti reklam na území města a následného zamezení těchto reklam. Pdf verze.

Jak na sexistickou reklamu. Manuál pro posuzování sexistické reklamy

Účelem Manuálu je zvýšit povědomí o formách genderově stereotypní a sexistické reklamy a možnostech jejího rozpoznání. Dále si Manuál klade za cíl poskytnout praktická doporučení při tvorbě reklamy. Rovněž má ambici představit progresivní způsob posuzování sexistické reklamy. Je primárně určen osobám, které reklamu posuzují, a těm, kteří ji tvoří. Elektronickou verzi manuálu najdete zde: MANUAL_SR_WEB_FIN Tištěná verze manuálu je… » pokračování

Časopis FEMA

FEMA, FEministický MAgazín. 45 Kč. Témata: Navazujeme (č. 1), Holky do toho (č. 2 o sportu), Ženy muži krize peníze (č. 3), SEX ANO… (č. 4), …SEXISMUS NE (č. 5 o sexismu v médiích).