Pelhřimov – Pelhřimovský pivovar Poutník, respektive některé z jeho reklam byly nominovány do soutěže Sexistické prasátečko 2013, v níž lidé letos už pátým rokem hlasují pro nejsexističtější reklamu, s níž se lze v České republice setkat. Celkem bylo nominováno 99 reklam ve třech kategoriích. Pivovar Poutník má v kategorii Objektivizace aneb Ukaž všechno nominováno pět… » pokračování
Jakkoliv to může znít překvapivě, jsme rádi, že se jeden případ propagace Strany zelených, který ovšem volebním štábem zelených nebyl schválen a byl umístěn na web bez jeho vědomí, dostal do soutěže Sexistické prasátečko, která je pořádána brněnskou neziskovou organizací Nesehnutí. Strana zelených pořádání této soutěže dlouhodobě podporuje. Jako strana se totiž snažíme… » pokračování
Sexistické prasátečko je legrační soutěž o nejtrapnější sexuální podtext v reklamě. Letos ji absolutně vyhrál náborový klip Mendelovy univerzity, což je chyba založená na povrchním výkladu. Nejprve se koukněte na klip samotný. Vnější znaky jsou jasné: ženská těla, mužská těla, vše lascívní až na hranici trapnosti. Výstižně to popisuje následující pasáž:… » pokračování
Pátý ročník soutěže o nejsexističtější reklamu „vyhrál“ videoklip Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity. V dalších kategoriích se umístila třeba upoutávka na pračku Electrolux, která lákala na „štíhlou holku s velkým plnicím prostorem“. Absolutním „vítězem“ pátého ročníku soutěže o nejsexističtější reklamu Sexistické prasátečko se stal propagační klip studentského spolku LDF (Lehce dráždivá fakulta) to letí… » pokračování
Máme za sebou pátý ročník soutěže Sexistické prasátečko. Anketa pořádaná neziskovou organizací NESEHNUTÍ vybírá každoročně nejvíce sexistickou reklamu za uplynulý dvanáct měsíců a Markething.cz se pro letošek stal hlavním mediálním parterem. Jak to dopadlo? Kdo si může vítězně zachrochtat? A kdo dostal cenu Markething.cz za sexistickou efektivitu? V roce 2013 bylo do soutěže Sexistické prasátečko… » pokračování
Absolutním vítězem pátého ročníku soutěže o nejsexističtější reklamu Sexistické prasátečko se stal klip spolku LDF (Lehce dráždivá fakulta) to letí z Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity. Spojuje sexismus a vysokoškolské vzdělání, používá i soft-pornografické scény, uvedla Petra Havlíková z pořádajícího hnutí Nesehnutí. Výsledky soutěže byly ve čtvrtek vyhlášeny v Brně. Úryvek z… » pokračování
Výsledky 5. ročníku akce proti sexistickým a genderovým stereotypům v reklamě Ve výročním hlasování o nejsexističtější reklamu Sexistické prasátečko, kterou pořádá organizace Nesehnutí, se letos absolutním vítězem stal spot Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity Brno. „Je to spojení sexismu a vysokoškolského vzdělání, včetně využívání těch nejpokleslejších soft-pornografických konvencí,“ zkritizoval výtvor Petr Pavlík z Fakulty… » pokračování
Brno – Oblíbená anticena Sexistické prasátečko zná vítěze letošního pátého ročníku. Letos lidé do soutěže přihlásili rekordních 99 reklam. Pořadatelé z organizace Nesehnutí chtějí vtipně poukázat na hranice vkusu a etiky a také upozornit na to, že v marketingu se často objevují genderové stereotypy, které ve svém důsledku posilují diskriminaci. Necelou stovku reklam organizátoři rozdělili do tří… » pokračování
Absolutním vítězem pátého ročníku soutěže o nejsexističtější reklamu Sexistické prasátečko se stal klip spolku LDF (Lehce dráždivá fakulta) to letí z Lesnické a dřevařské fakulty Mendelovy univerzity. Spojuje sexismus a vysokoškolské vzdělání, používá i soft-pornografické scény, uvedla Petra Havlíková z pořádajícího hnutí Nesehnutí. Výsledky soutěže byly dnes vyhlášeny v Brně. Podle genderového odborníka… » pokračování
Web www.zenskaprava.cz vyhlašuje pátý ročník „Sexistického prasátka“, kde jsou zveřejněny reklamy, o nichž má někdo pocit, že urážejí jeho práva. Některé jsou příšerné a blíží se pornografii, jiné jsou vtipně, prostě kvalita je různá. Máme šanci na ocenění? Jejich přehled rozdělený do tří kategorií najdete na webu markething.cz nebo na níže uvedených odkazech: 1) » pokračování